Telefon

88 27 17 87


 Åbningstider for telefon

Alle hverdage 9:00-12:00 og 12:30-14:00

Weekend lukket

Adresse

Falkoner Allé 13, 1. sal
2000 Frederiksberg

Åbningstider for boghandel

Mandag 10:00-12:00 og 12:30-15:00

Tirsdag 10:00-12:00 og 12:30-17:15

Onsdag 10:00-12:00 og 12:30-17:15

Torsdag 10:00-12:00 og 12:30-15:00

Fredag 10:00-12:00 og 12:30-13:00

Weekend lukket

Mail

[email protected]

Kontakt os også gennem kontaktformularen nederst på siden

 

Almindelige kundehenvendelser har en forventet svartid på 1-3 hverdage.

Særlige åbningstider

ÅBNINGSTIDER - SOMMER

Fra d. 1. juli-20. august (begge dage inklusiv) er der begrænsede åbningstider.

  • 1. juli - 4. august er kontor og telefonen lukket - Kontakt os på [email protected].
  • 4.-20. august er kontoret og telefonen åbent alle hverdage kl. 9-12.

ÅBNINGSTIDER - HELLIGDAGE

Kontoret holder lukket den 24/12 + 31/12, samt alle helligdage. Vi har normale åbningstider i hverdagene mellem jul og nytår. 

Ofte stillede spørgsmål

Vi tilbyder en personlig og skræddersyet hjælp til at søge ind på dit drømmestudie via kvote 2. Vi tilbyder hjælp til den motiverede ansøgning, hvis du søger ind på CBS, AAU eller en professionsbachelor. Du bliver tildelt en kvote 2-konsulent, der sammen med dig udarbejder den perfekte ansøgning, indtil du er 100% tilfreds.

Når du har placeret din ordre, bliver du hurtigst muligt tilkoblet en kvote 2-konsulent. Herefter skal du udfylde et spørgeskema på hjemmesiden, som din konsulent skal bruge for at lære dig og din situation at kende. Først når det er gjort vil ansøgnings- eller forberedelsesforløbet starte. Det samlede tidsforbrug er typisk 4-7 dage.

Når du bestiller en service hos Mimer, skal du betale før du bliver sat i kontakt med en kvote 2-konsulent. Det skyldes, at vores ydelse allerede begynder fra det øjeblik du har klikket "køb". Vi er derfor nødt til at kræve betaling før vi kan levere ydelsen, som de fleste andre online forretninger og serviceudbydere.

Her dækker vores tilfredshedsgaranti. Når du køber hjælp til en motiveret ansøgning hos Mimer, er tilfredshedsgarantien altid inkluderet. Det betyder, at du kan få rettet din ansøgning til, indtil den er helt perfekt, i samarbejde med din kvote 2-konsulent. Skulle det ske, at du stadig ikke er tilfreds med din ansøgning, og at du ikke kan finde en vej ud af det med din kvote 2-konsulent, kan du tage fat i os - så tager vi en vurdering. Giver vi dig medhold i din klage finder vi en ny konsulent til dig - selvfølgelig helt gratis.

Spørgsmål? Kontakt os i dag

Udfyld formularen og få gratis hjælp og vejledning